Kraj

Solar z nowym logotypem

Marka odzieżowa zmienia logotyp i podsumowuje dotychczasowe działania wizerunkowe.

Solar z nowym logotypem
Marka odzieżowa Solar (Solar Company) podsumowała dotychczasowe działania wizerunkowe. Pierwsze zmiany w komunikacji brand wprowadził w sezonie 2013/2014, współtworząc kampanię z Lidią Popiel. Polska fotografka była również autorką sesji w kolejnym, wiosenno-letnim sezonie. Od tego momentu do współpracy z marką są zapraszani uznani fotografowie i modelki. Kampanię F/W 2014/15 przygotowano wraz z międzynarodowej sławy fotografem René Habermacherem, przed którego obiektywem stanęły Charlotte Tomaszewska i Patrycja Gardygajło. W najnowszym sezonie Solar stawia na polską branżę kreatywną. Kampanię jesień-zima 2015/2016 zrealizowano we współpracy z fotografem Adamem Plucińskim z agencji Move, stylistką Zuzanną Kuczyńską z Laf oraz makijażystą Wilsonem i stylistą fryzur Michałem Bielckim z Warsaw Creatives. Twarzą kampanii została Ola Rudnicka.

Nowy logotyp jest zwieńczeniem kilkuletniego procesu, który zmierzał do odświeżenia wizerunku Solar.
Zmieniona identyfikacja wizualna pojawi się w kolekcjach Solar z początkiem sezonu F/W 2015/16 i obejmie wszystkie elementy brandingowe, takie jak metki, tagi, torby i pudełka. W przyszłości zmienić się ma także wnętrze sklepów marki. Solar od 1989 r. tworzy klasyczne projekty korespondujące z aktualnymi trendami w modzie. Wszystkie kolekcje powstają w Poznaniu, gdzie mieści się siedziba firmy. Rebranding marki jest efektem współpracy Solar z agencją kreatywną Futu.