M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Multikino Media realizuje kampanię wizerunkową

Katarzyna Woźniak | 12 czerwca 2015, 06:00

Trwają działania pod hasłem "Reklama Movie". Za kreację kampanii odpowiada agencja Martis.

Multikino Media jest w trakcie realizacji kampanii wizerunkowej "Multikino Media. Reklama Movie”. W kreacjach broker nawiązuje do największych hitów filmowych oraz przedstawia powody, dla których warto wybrać reklamę w kinach właśnie z jego oferty.
Spółka Multikino Media zdecydowała się podkreślić w kampanii wizerunkowej największe atuty oraz walory na tle konkurencji. Należą do nich m.in. obsługa dwóch sieci kinowych Multikino oraz Cinema 3D, 38 multipleksów w ofercie, kampanie mobile, wykorzystanie eposterów, aktywizacja widzów w social WiFi, a wkrótce również w blokach interaktywnych. Jak zapewnia biuro prasowe spółki, Multikino Media oferuje reklamę na największym kinowym fanpage’u w Europie oraz w najpopularniejszej mobilnej aplikacji kinowej w Polsce
i dociera do ponad 11 mln widzów rocznie. Odbiorcy to dokładnie sprofilowane grupy docelowe, takie jak: dzieci, rodzice, kobiety, mężczyźni, młodzież. Widzowie kin brokera to ludzie wykształceni, aktywni, zamożni oraz ceniący wysoką jakość.
Obecnie w ofercie Multikino Media znajdują się 54 kina w 43 miastach z łączną liczbą 307 ekranów. Broker obsługuje największą sieć multipleksów w Polsce, w tym aż 38 kin wielosalowych.
Kampania wizerunkowa spółki Multikino Media obejmuje m.in. reklamę w prasie branżowej, internet oraz
e-mailing do bazy klientów brokera reklamowego. Za kreację kampanii odpowiada agencja Martis.

Czytaj więcej na temat: , , ,