Kraj

Tiger organizuje komiksowy konkurs

Aktywizacja marki Maspeksu nawiązuje do kampanii z rozrywkowym bestiarium.

Tiger organizuje komiksowy konkurs
Tiger, marka energetyka z portfolio Maspeksu, startuje z nowym konkursem dla fanów. Działanie nawiązuje do spotu “Tiger Mental – na koncentrację w pracy”, którego główną bohaterką jest Wioletta. W interaktywnym komiksie Tiger likwiduje “Zamułę” – wroga każdego, kto cierpi z powodu braku koncentracji i spadku formy.

Interaktywny komiks pokazuje historię zmagań Tygrysa, który przedostaje się do umysłu Wioletty, by zwalczyć zmorę “Zamułę”, z którą mierzy się bohaterka. Co dwa dni, przez cały czas trwania komiksowego konkursu, prezentowany będzie jeden epizod z przygód Tigera. Użytkownicy Twittera będą mogli za pomocą hashtagów decydować o poczynaniach Tygrysa. Razem z kolejną częścią komiksu przedstawiane będą dwie możliwe ścieżki dalszego rozwoju akcji. Użytkownicy za pomocą # będą mogli wybrać tę ścieżkę, którą według nich powinien ruszyć Tiger. Wszystkie głosy i uzasadnienia będą zbierane poprzez Twittera, a na ich podstawie kontynuowana będzie fabuła. Najbardziej inspirujące wypowiedzi, które szczególnie zwrócą uwagę jury, zostaną wyróżnione i nagrodzone. Wśród konkursowych nagród są m.in.: dron, Kindle, power banki, tygrysie Ray Bany, air maxy i zapasy Tiger Mental.

Komiksowy konkurs rozgrywa się na specjalnej podstronie serwisu Tigera, gdzie prezentowane będą: dotychczasowy przebieg fabuły, poszczególne epizody i alternatywne propozycje kolejnych wątków. Dodatkowo, co drugi dzień, w nawiązaniu do komiksu, w kanałach social media (FB, Instagram) publikowane będą specjalne zadania dla użytkowników.
Za opracowanie konkursu odpowiada agencja Lemon Sky J. Walter Thompson Poland.