M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Pizza Hut z nowym pozycjonowaniem

( red. ) | 16 czerwca 2015, 06:00

W Wielkiej Brytanii wystartowała kampania "Taste Freedom".

Pizza Hut na Wyspach wystartowała z nową kampanią i pozycjonowaniem. Celem komunikacji ma być przekonanie konsumentów do rezygnacji ze zbyt surowych obyczajów "stołowych" i wybór wolności przy posiłku. Kampania ma swoje odsłony w kinach. Pierwszy spot miał odsłonę podczas premiery filmu "Jurrasic Park". Działanie będzie realizowane w 28 miejscach, a we wrześniu ruszy ogólnokrajowa kampania.
Działanie jest częścią większej strategii, wartej 60 mln funtów, związanej z redesignem sieci, który łączy się z kapitalnym remontem 82 restauracji.
Namawiając do wyboru wolności przy jedzeniu, marketer zachęca również do cieszenia się chwilą, dokonywania nieoczywistych wyborów i smakowania życia. Firma nie podaje, kto odpowiada za kreację działań.

(Brand Republic)

Czytaj więcej na temat: