M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Andrzej Błachut i Marcin Mroczek będą pracować w Ogilvy & Mather

Katarzyna Kacprzak | 16 czerwca 2015, 06:00

Seniorski team kreatywny przechodzi z Scholz & Friends Warszawa do Ogilvy.

od lewej: Marcin Mroczek i Andrzej Błachut
od lewej: Marcin Mroczek i Andrzej Błachut
Andrzej Błachut oraz Marcin Mroczek, dotychczasowi dyrektorzy kreatywni z Scholz & Friends Warszawa, przechodzą do agencji Ogilvy & Mather – wynika z naszych informacji.

Doświadczenie zdobywali w agencjach H (Havas), D’Arcy/G7, Team One (Saatchi & Saatchi), 303 (Y&R). Są autorami wielokrotnie nagradzanych na polskich i zagranicznych konkursach reklamowych kampanii Simplusa, 36i6, The Czasoumilacze, Heyah ("Wajcha w dół"), 7Days.

Błachut (senior art director) i Mroczek (senior copywriter) w Ogilvy będą prawdopodobnie raportować bezpośrednio do executive creative directora w zintegrowanym dziale kreacji agencji – Macieja Maraska. Do momentu zamknięcia tego wydania MMP24 nie udało nam się skontaktować z przedstawicielami agencji i potwierdzić tej informacji.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,