Kraj

Bank Millennium w internecie promuje wakacyjną ofertę Konta Oszczędnościowego

Przez dwa tygodnie w portalach i mediach społecznościowych bank będzie kusił wyższym oprocentowaniem.

Bank Millennium przygotował taktyczną, dwutygodniową internetową kampanię promującą wakacyjną ofertę Konta Oszczędnościowego. Za pomocą bannerów w portalach i w mediach społecznościowych bank będzie kusił wyższym oprocentowaniem: posiadacze Konta 360 st., wpłacający nowe środki do 100 tys. zł, zyskują 3 proc. w skali roku przez trzy miesiące. Dla kwot powyżej 100 tys. zł oprocentowanie wynosi 2,6 proc. w skali roku. Promocyjne oprocentowanie obowiązuje tylko przez trzy miesiące. Odsetki kapitalizowane są co miesiąc. Promocja potrwa do 11 lipca br.

Kreację przygotowała agencja reklamowa Change, a zakup mediów zrealizowała agencja Isobar Poland.