M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

McDonald's zaczyna działania na Snapchacie

( red. ) | 18 czerwca 2015, 06:00

Sieć wprowadza specjalne geofiltry i pozwala na dodawanie zdjęć z markowym oznaczeniem.

McDonald's uruchomił po raz pierwszy na Snapchacie pierwsze geofiltry i ramki, dzięki którym użytkownicy serwisu mogą dodawać do niego zdjęcia i nadawać im etykietki marki. Geofiltry dodatkowo zaprezentują oglądającym zdjęcie atrakcje miejsca, w którym znajduje się użytkownik - np. jak w przypadku London Eye.
Na razie opcja dostępna jest w wersji beta. McDonald's jest pierwszym tak dużym partnerem Snapchata. W USA użytkownicy do zdjęć i snapów mogą dodawać zabawne grafiki np. frytek czy burgerów, ale także inne rysunkowe znaki. 
Jak oceniają analitycy, ruch sieci McDonald's ma związek z inwestycjami w młodych konsumentów. W maju firma ogłosiła restrukturyzację, a CEO Steve Easterbrook zapowiedział, że chciałby uprościć komunikację do młodych, aby skupić uwagę millenialsów i wybierać bardziej wyrafinowane sposoby angażowania klientów.

(BrandRepublic)