Kraj

Polskie Zdroje promują Cisowiankę na outdoorze

Wystartowała miesięczna kampania marki wody.

Polskie Zdroje promują Cisowiankę na outdoorze
Polskie Zdroje, właściciel marki Cisowianka, wystartował z kampanią outdoorową promującą swoją flagową markę wody. Kampania będzie miała odsłony w największych miastach w Polsce. Podczas kampanii wykorzystane zostaną nośniki najwyższej jakości – backlighty o wymiarach 6×3 m i 8×4 m.

Tegoroczna kampania Cisowianki odbywa się pod hasłem “Tradycja ma znaczenie”. Firma nie idzie tropem trendów rynkowych i nie wprowadza do portfolio wód smakowych. Polskie Zdroje przekonują, że zgodnie z tradycją wód mineralnych w Polsce, posiadając naturalną wodę mineralną najwyższej jakości, nie powinno się jej psuć przez dodawanie sztucznych składników.

Za kreację kampanii i zakup mediów odpowiada dział marketingu firmy Polskie Zdroje.