Kraj

Jarosław Pawlak i Małgorzata Tomczyk-Walczak w IRCenter

Dwóch nowych specjalistów w agencji badawczej.

Do zespołu agencji badawczej IRCenter dołączyło dwóch ekspertów: Jarosław Pawlak oraz Małgorzata Tomczyk-Walczak.

Jarosław Pawlak od ponad 20 lat pracuje w branży badań rynkowych. Doświadczenie zawodowe zdobywał w takich firmach, jak: ComScore, Inc. (konsultant), Interaktywny Instytut Badań Rynkowych (prezes), Gemius (vice
president), Demoskop (project manager), Taylor Nelson Sofres (research director) oraz Ströer (head of research and sales marketing), Wirtualna Polska (kierownik działu badań). Był również pracownikiem naukowym Polskiej Akademii Nauk i stypendystą Oxford University. W IRCenter zajmie się wsparciem sprzedaży i konsultingiem w zakresie badań internetu.

Małgorzata Tomczyk-Walczak objęła funkcję senior account managera. Ma doświadczenie w zarządzaniu projektami badawczymi i obsłudze klientów, które zdobywała m.in. w agencji Millward Brown (senior analyst) oraz Gemius (team leader). W IRCenter Małgorzata zajmie się wsparciem sprzedaży i konsultingiem w zakresie metodologii badań.