Kraj

Sześć nowych osób i awanse w Fenomem

Agencja wzmocniła kreację, obsługę klienta i social media.

Do zespołu Fenomem dołączyło sześcioro nowych pracowników: czworo do działu kreacji i jedna osoba do działu social mediów i jedna do teamu client service. Ponadto kolejni pracownicy awansowali w dziale client service i objęli nowe role na dotychczasowych stanowiskach.

Szefem zespołu contentowego został Robert Ziółkowski, który jako producent kreatywny odpowiadał dotychczas za kontent i obsługę graficzną, a aktualnie objął stanowisko creative content directora. W nowej strukturze ściśle współpracuje z dwoma nowymi teamami kreatywnymi. Jeden z nich tworzą: Ewa Rostalska jako senior art director (wcześniej w McCann, Change i One Eleven) i Danuta Kisiała, która dołączyła do Fenomem jako junior copywriter, a drugi: Mateusz Goliński – art director (wcześniej w agencjach: Upside, Studio Kreatywne 11 Piętro, Link PR/Link on creative) i copywriter Kuba Warzecha (wcześniej w Legend Group, Ogilvy Action i Upside). Oba zespoły podlegają dotychczasowym szefom kreacji: Adiemu Pietraszkiewiczowi oraz Tymonowi Wodnickiemu.

Ponadto jako nowy account manager do teamu client service dołączyła Paulina Łukijańczyk, której głównym klientem została Netia. Z kolei awans na stanowisko account managera dla marek Grant’s i Glenfiddich otrzymała Agnieszka Mróz, account executive została zaś Aleksandra Garbala. Bartek Brzoskowski pozostaje szefem teamu social media i dodatkowo objął pieczę nad pracą zespołu accounckiego. Ponadto Karolina Mroczek z moderatora awansowała na stanowisko community managera.

Do działu social mediów natomiast w ramach rozbudowy sekcji performance dołączyła Ewelina Wajsiel. Jako interactive media planner będzie zamowała się przede wszystkim obsługą kampanii Wizz Air.