Kraj

Nowy branding Visy

Organizacja płatnicza zmienia identyfikację wizualną marki oraz hasło, by lepiej odzwierciedlały jej rolę jako "serca ekosystemu płatniczego".

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F8L3UrqmXueM%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Organizacja płatnicza Visa zmienia identyfikację wizualną marki i swoje hasło przewodnie. Rusza z szeroko zakrojonymi działaniami wizerunkowymi.

Hasło ”Visa zawsze, wszędzie” ma przekazać konsumentom, że niezależnie od tego, gdzie się znajdują, Visa dba o to, aby mogli w wygodny i bezpieczny sposób kupić to, czego potrzebują, pragną czy kochają. Jak zapewnia marketer, nowa identyfikacja graficzna, którą tworzą obracające się wokół logo Visa elementy, odzwierciedla obecność organizacji w samym centrum ekosystemu płatniczego, działającego nieprzerwanie 24 godziny na dobę.

– Zmiany rynku płatniczego, technologii oraz preferencji konsumentów nigdy nie przebiegały tak szybko jak obecnie. Chcemy nie tylko być uczestnikiem tych procesów, ale – tak jak przez ostatnie pół wieku – odgrywać wiodącą rolę we współtworzeniu nowych trendów. Poprzez nowe hasło i identyfikację graficzną marki chcemy podkreślić naszą kluczową rolę w rozwoju nowoczesnych i bezpiecznych płatności bezgotówkowych – mówi Jakub Kiwior, dyrektor ds. rozwoju biznesu i marketingu w regionie Europy Środkowo-Wschodniej Visa Europe.

Nowe hasło i identyfikacja wizualna marki są prezentowane w szeroko zakrojonej kampanii reklamowej. Obejmuje ona m.in. emisję spotów reklamowych w trzech wersjach: 60-, 20- i 15-sekundowej w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych (Polsat, TVP) i w wybranych kanałach tematycznych (m.in. Polsat News, TVN24, TVP Sport) oraz w internecie (m.in. w YouTube.com, Onet.pl, Wp.pl czy Gazeta.pl; również w wersjach mobilnych, a także na Twitterze).

Za strategię i kreację kampanii oraz produkcję spotów w Polsce odpowiada agencja Saatchi & Saatchi. Zakupem mediów zajął się dom mediowy MEC.