Kraj

Lidl promuje tydzień francuski [wideo]

Francuskie sery są głównym motywem kampanii.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FNe0XHJBMHo4%22%7D
Lidl Polska prowadzi kampanię reklamową, w której promuje “tydzień francuski”. W kampanii sieć podkreśla m.in. dostępność w ofercie ponad 30 prawdziwych francuskich serów. Wsparcie obejmuje m.in. telewizję oraz materiały promocyjne BTL.

Za kreację dla Lidla odpowiada agencja GPD. Media dla tego klienta planuje i kupuje, po rozstrzygniętym na początku kwietnia br., dom mediowy MediaCom Warszawa.