Kraj

Almette rusza z konkursem dla blogerów

Jak zapewnia Hochland, to największy w historii marki konkurs kulinarny - ma dotrzeć do 7 mln internautów.

Almette rusza z konkursem dla blogerów
W ubiegłym tygodniu ruszył największy w historii kulinarny konkurs blogerski marki Almette “Taste the summer by Almette Fruit”. Akcja ma inspirować konsumentów do “pozakanapkowych” eksperymentów z serkami Almette z dodatkiem owoców. Do wspólnej zabawy zaproszono 10 topowych blogerek kulinarnych.

W pierwszym etapie akcji każda blogerka organizuje na swoim blogu konkurs kulinarny dla internautów na najlepsze danie z Almette Fruit. Zwycięzcy tego etapu zdobędą nagrody, ale również miejsce w finałowych drużynach, które zmierzą się w wielkim kulinarnym turnieju “Taste the summer by Almette Fruit”. Finałowy turniej będzie rozgrywany w największym w Polsce, profesjonalnym studiu kulinarnym Food Lab Studio i transmitowany na żywo w YouTube. Turniej poprowadzi kucharz David Gaboriaud. Zwycięzcy wygrają nagrody i specjalną kolację z Davidem Gaboriaud.

Konkursy na blogach oraz finałowy turniej będą wsparte silną kampanią reklamową w internecie: w mediach społecznościowych oraz na największych serwisach kulinarnych.

Akcja potrwa miesiąc ma trafić do ponad 7 mln internautów.

Za kreację i realizację konkursu “Taste the summer by Almette Fruit” odpowiada agencja Grasp Group.