M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Coca-Cola we wspólnej akcji z Prymatem zapraszają do grillowania

Katarzyna Woźniak | 30 czerwca 2015, 06:00

Dwie marki łączą siły na potrzeby letniej akcji marketingowej pod hasłem "Razem smakuje lepiej".

"Razem smakuje lepiej” to przesłanie tegorocznej kampanii Coca-Coli i Prymatu. Marki rozległą akcję marketingową kierują do polskich rodzin i zapraszają je do wspólnego celebrowania letniego posiłku i bycia razem. W ramach akcji marki chcą przypominać jak ważne są chwile spędzone razem przy smacznym posiłku, a w okresie wiosenno-letnim szczególnie namawiają do grillowania jako dobrego pomysłu na rodzinny posiłek na świeżym powietrzu.

W ramach prowadzonych dotychczas działań Coca-Cola już na początku roku nawiązała współpracę z marką Prymat, producentem przypraw. Klienci w wybranych sklepach mieli okazję zakupić rodzinną butelkę Coca-Coli z dołączonymi przyprawami do przyrządzania dań obiadowych. Obecnie firmy usatysfakcjonowane dotychczasowymi efektami działań postanowiły zdecydowanie rozszerzyć zakres współpracy.

Teraz konsumenci mogą spotkać w sklepach nową ofertę promocyjną. Butelki Coca-Cola 1,5 l i 2 l trafią do sprzedaży z dołączonymi saszetkami z sześcioma różnymi grillowymi przyprawami marki Prymat: Przyprawą do grilla klasyczną, Przyprawą do grilla pikantną oraz Przyprawą do karkówki, jak i z przyprawami okołogrillowymi – Przyprawą do kurczaka, Przyprawą kebab-gyros i Tzatzyki – pikantnym sosem czosnkowym. Dodatkowo na rewersie każdej saszetki umieszczony został przepis na "idealnego rodzinnego grilla" z Coca-Colą.

Poza specjalnymi ofertami produktowymi przygotowanymi dla konsumentów w ramach zaplanowanych działań przewidziana jest także wspólna kampania reklamowa. Od wczoraj w kluczowych stacjach TV emitowany będzie 30-sekundowy spot przygotowany specjalnie na zlecenie Coca-Coli w Polsce.

Uruchomiona zostanie również specjalna strona internetowa marki Coca-Cola i Prymat, będąca częścią popularnego serwisu www.doradcasmaku.pl należącego do producenta przypraw. Będzie ona skarbnicą przepisów grillowych, porad kulinarnych i felietonów. Dodatkową atrakcją dla konsumentów będzie wspólnie stworzony przez markę Coca-Cola i Prymat e-magazyn "DoradcaSmaku.pl”. Planowany jest także wakacyjny konkurs fotograficzny dla konsumentów z atrakcyjnymi nagrodami od obu partnerów. Współpraca marek będzie widoczna również w social mediach.

Po stronie marki Coca-Cola przygotowaniem planu i zakupem mediów zajął się MediaCom. Wsparcie digital i social media koordynuje agencja Next. Kreację materiałów ATL przygotował McCann, a materiałów BTL – Fortis. Za działania PR po stronie Coca-Coli odpowiada Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

Za działania pod stronie Prymat odpowiedzialny jest dział marketingu firmy. Aktywności w internecie realizuje Gorilla Agency.

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,