M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Lowe Warsaw wzmacnia dział kreacji

Katarzyna Kacprzak | 1 lipca 2015, 06:00

Tomasz Wojciechowski obejmuje stanowisko deputy creative directora w agencji.

Agencja Lowe Warsaw (Mullen Lowe Group) rozbudowuje dział kreacji. Jej szeregi zasiliło czterech doświadczonych specjalistów z różnych dziedzin. Do zespołu Lowe dołączyli: Tomasz Wojciechowski, który objął stanowisko deputy creative directora, Maciej Klimek, który został senior copywriterem, Alicja Czerniawska, nowy designer, i Karol Cichoń, digital designer. Zmodernizowana struktura działu kreacji opiera się na kilku wiodących teamach kreatywnych. Ich działania są wspierane przez doświadczonych designerów, którzy mają kompetencje przede wszystkim w obszarach BTL i digital, a także ATL.

Wojciechowski, który objął stanowisko deputy creative directora, będzie odpowiedzialny za prowadzenie części projektów. Ponadto wraz z Maciejem Klimkiem będą tworzyć i realizować pomysły na kampanie. Wojciechowski pracuje w branży od 15 lat. Wcześniej obejmował stanowisko art directora w JWT, McCann i G7, następnie w G7 i w FCB co-dyrektora kreatywnego, a także deputy creative directora w Young & Rubicam i dyrektora kreatywnego/deputy creative directora w H/Havas. W portfolio jego klientów znajdują się m.in.: Citroën, Braniewo, Praktiker, Danone, Żywiec Zdrój, Heyah, T-Mobile/Era, Plus, Nike, Ferrero, Nivea, CocaCola, Kompania Piwowarska, BGŻ i Warta.

Nowy senior copywriter Maciej Klimek w branży reklamowej zatrudniony od 10 lat m.in. w agencjach DFF (Doug Faber Family) i Change. Tworzył kampanie reklamowe dla klientów i marek takich, jak: mBank, Link4, Warta, T-Mobile, Play, MTV, Polpharma, Jelfa, Mentos, Finlandia, BMW czy Mini.

 

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,