M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Hyundai działa w Mikołajkach

Katarzyna Woźniak | 2 lipca 2015, 06:00

Marketer z niestandardowymi aktywnościami podczas 72. Rajdu Polski.

Marka Hyundai od zeszłego roku powróciła do WRC z zespołem Hyundai Shell World Really Team. W ramach Rajdu Polski, kolejnego etapu Rajdowych Mistrzostw Świata, Hyundai aktywuje niestandardowy projekt organic marketingu. W dniach od 2 do 5 lipca powstanie specjalny social newsroom, który posłuży do relacjonowania wydarzeń prosto z Mikołajek. Komunikacja pojawi się w oficjalnych profilach Hyundaia w Facebooku, Twitterze oraz w Instagramie, gdzie gromadzone będą wszystkie posty, zdjęcia oraz filmy z unikatowym #HyundaiWRC. Całość wyświetlana będzie na bieżąco w trakcie trwania rajdu. Projekt poprowadzi agencja Socialyse, będąca częścią Havas Media Group.

Social Newsroom to produkt z oferty Socialyse. W Polsce z tej usługi korzystali tacy klienci jak Philips (wyróżnienie Golden Arrow za Philips Social Newsroom w Łodzi), IAB czy Filharmonia w Szczecinie.


Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,