M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Ogilvy & Mather powiększa swój zespół

Katarzyna Kacprzak | 3 lipca 2015, 06:00

Cztery nowe osoby w agencji.

Do grupy Ogilvy & Mather dołączyły cztery nowe osoby. Izabela Jurczak i Jan Wojtkowski zasilają szeregi działu client service agencji, Piotr Stochmalski dołącza do Ogilvy One, a Magdalena Myczko do zespołu Ogilvy PR.

Jurczak doświadczenie zdobywała w PZL i McCann. Specjalizuje się w kampaniach zintegrowanych. W trakcie dotychczasowej kariery pracowała między innymi dla KFC, Tesco, Kujawskiego i Aviva. W Ogilvy & Mather objęła stanowisko account managera i odpowiedzialna jest za działania dla marki Nju.Mobile.

Stochmalski dołącza do Ogilvy One jako social media manager. Wcześniej pracował m.in. w Red8 Digital przy obsłudze Rafaello i Axe. W Ogilvy będzie wspierał działania socialowe dla klientów agencji.

Wojtowski obejmuje stanowisko account executive. Specjalizuje się w kampaniach digitalowych. Wcześniej pracował dla takich klientów jak: Nepentes, Chevrolet, Vifon, TVN czy Fundacja Dzieci Niczyje.

Myczko dołącza do zespołu Ogilvy PR jako account executive. Wcześniej pracowała w agencji Media Forum i prowadziła działania dla klientów z branży bankowości i energetyki. W Ogilvy wpiera zespół prowadzący działania PR dla Huawei Polska.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,