Kraj

K2 prowadzi akcję guerillamarketingową dla PGE

Na kołach rowerów po zmierzchu wyświetla się hasło PGE.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fum2_Hnbe20g%22%7D
K2, w ramach rozwijania kampanii PGE, prowadzi działania z zakresu guerrilla marketingu z użyciem urządzeń Monkeylectric Pro. Jak zapewnia agencja, jest to pierwsza kampania w Polsce z wykorzystaniem tego urządzenia.

Monkeylectric Pro umożliwia wyświetlanie statycznego i animowanego obrazu w kolorze, o dowolnej treści. Obraz generowany jest za pomocą czterech ramion wyposażonych w diody LED. Czytelny obraz pojawia się już przy prędkości 14 km/h. Nośnik wykorzystano, aby zaprezentować główne hasło kampanii PGE: “Prąd jak prąd – tylko tańszy!”.