M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Sony Mobile ogłasza globalny przetarg na kreację

( red. ) | 3 lipca 2015, 06:00

Do tej pory budżet kreatywny spoczywał w rękach Adam & Eve/DDB.

Sony Mobile ogłosiło przetarg na globalną obsługę kreatywną. Do tej pory budżet obsługiwała agencja Adam & Eve/DDB (od 2013 r., kiedy w przetargu pokonało McCann London), ale teraz nie zostanie prawdopodobnie zaproszona do przetargu.
Marketing Sony Mobile dla Wielkiej Brytanii i Europy jest w tej chwili obsługiwany z centrali spółki z Japonii. Tak jest od czasu, kiedy Dennis van Schie, główny wiceprezes sprzedaży i marketingu w Sony Mobile Communications, odszedł z firmy.
Ostatnia kampania, którą Adam & Eve przygotowało dla podmiotu, dotyczyła promocji modelu Xperia Z3. Szacowany budżet, którym dysponuje podmiot, to ok. 50 mln funtów (zbliżony do budżetu z 2014 r.).

W czerwcu tego roku Sony Mobile rozstrzygnęło przetarg na strategię content marketingu. Wygrała go agencja Cain & Able.

(Campaign)

Czytaj więcej na temat: , , , ,