M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

"Dzień dobry" w internecie - nowy serwis, akces do sieci IDMnet i plany pakietów z gazetą papierową

Serwis Dzienny | 24 września 2004, 00:00

Gazeta "Dzień dobry" (spółka DD Media) zainauguruje dziś swój nowy serwis internetowy. Serwis będzie miał nowy kształt i bogatszą zawartość...

Gazeta "Dzień dobry" (spółka DD Media) zainauguruje dziś swój nowy serwis internetowy. Serwis będzie miał nowy kształt i bogatszą zawartość z wydzielonym serwisem informacyjnym oraz korporacyjnym. Pod adresem www.dd.pl użytkownicy znajdą funkcjonalne menu z linkami do różnych działów. Portal został także wyposażony w forum dyskusyjne. Zainteresowani bedą mogli spersonalizować swój telefon komórkowy za pomocą kontentu dostarczonego przez współpracującą z wydawnictwem firmę Pixzell. Elementem kontaktu z internautami będą interakcje wykorzystujące narzędzia e-mail oraz SMS. Internauci będą mogli również pobrać wydanie papierowe gazety (zarówno poniedziałkowe, jak i piątkowe). Wydzielona część korporacyjna serwisu została stworzona z myślą o klientach i partnerach firmy. Można w niej znaleźć m.in. ofertę usług reklamowych i dystrybucyjnych spółki, pobrać najnowsze badania, kalendarz wydawniczy, cenniki. Kampania promocyjna portalu została przygotowana przez dział marketingu DD Media i obejmuje czterotygodniową akcję na łamach "Dzień dobry" (w tym dwa wydania ogólnopolskie tytułu) oraz portal Interia.pl. Głównym elementem promocji jest konkurs. Serwis "Dzień dobry" przygotowała firma Super Media Interactive. Jednocześnie witryna spółki została włączona do sieci reklamowej IDMnet wchodzącej w skład Super Media. Dzięki takiemu posunięciu DD Media będzie mogła sprzedawać usługi reklamowe w pakiecie klientom agencyjnym. Z myślą o zapotrzebowaniu na oferty niestandardowe spółka stworzy również pakiet internet plus gazeta, oferując dotarcie do określonych grup docelowych w odpowiednim czasie. (KP)

Czytaj więcej na temat: , , , , ,