Kraj

Ströer Polska kupuje od CAM Media sieć Ad-Vice

Wartość transakcji wynosi 4,6 mln zł brutto.

Ströer Polska przejmuje pełną kontrolę operacyjną nad działalnością sieci Ad-Vice. Zakup Ad-Vice, do tej pory będącej w portfelu CAM Media, jest pierwszą inwestycją Ströer Polska wykraczającą poza sektor reklamy zewnętrznej. W związku z nią na polskim rynku powstała linia biznesowa Ströer Digital, której częścią jest spółka Ad-Vice.

Strukturą pokieruje związany ze Ströerem od czerwca 2014 r. Artur Muszkiet. Do zarządu Ad-Vice zostanie powołana została również Ewa Wiejas-Lipecka, członek zarządu i CFO Ströer Polska.

Ströer Polska kupując 100 proc. udziałów Ad-Vice od CAM Media zapłaci za nią 4,6 mln zł brutto. Natomiast nie jest jasne, czy cały zespół Ad-Vice zostanie wcielony do Ströer Digital.