M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Ballantine's szuka sposobu dotarcia na chiński rynek

( red. ) | 6 lipca 2015, 06:00

Marka zdecydowała się na wykorzystanie talentu fotograficznego, wierzeń Majów i kodów azjatyckiej kultury.

Marka Ballantine's zdecydowała się na realizację niestandardowego projektu na pograniczu podróży, sztuki i reklamy, aby znaleźć język dotarcia na chiński rynek.

Brand z portfolio Pernod Ricard zdecydował się odejść od typowych klisz przedstawieniowych (białe kołnierzyki, eleganckie wnętrza, drogie samochody i eleganckie kobiety) i skierował uwagę w stronę komunikatu o autentyczności.
Na potrzeby realizacji nowego projektu marketingowego zaangażowano do współpracy afrykańskiego producenta muzycznego i didżeja Black Coffee, brytyjskiego specjalistę od animacji i gifów Gif-ITI oraz Benjamina Von Wonga, artystę fotografa i specjalistę od digitalu. Zdjęcia na potrzeby akcji powstawały pod wodą. Artysta sfotografował podwodną rzekę Cenota w okolicach Tulum w Meksyku. W ten sposób powstał viral.

Główną "bohaterką" wideo jest podwodna rzeka, która powstała w wyniku ruchów tektonicznych z nałożonych na siebie 60-metrowych zapadlisk. Celem było stworzenie filmu, który odtworzy jedną z chińskich legend o rybaku, a dodatkowo powiązanie jej z wierzeniami Majów. 
(Popsop)

Czytaj więcej na temat: , ,