Kraj

Arctic wchodzi w segment wód funkcjonalnych

Marka z portfolio Hoop Polska proponuje nowe warianty wód z dodatkiem m.in. kofeiny i wesprze je kampanią sponsorską.

Arctic wchodzi w segment wód funkcjonalnych
Marka Arctic z portfolio Hoop Polska wprowadza na rynek nowe warianty funkcjonalnych napojów. Arctic+ wystepuje w trzech odsłonach: Kiwi + Kofeina, Rabarbar + Guarana oraz Ananas + Cynk.

Jak przekonuje producent, napoje funkcjonalne to dynamicznie rozwijający się segment na polskim rynku napojowym, jednak do tej pory dość wąski jeżeli chodzi o napoje bezbarwne, czyli tzw. wody funkcjonalne.  Na Zachodzie wody te zdobyły już dużą popularność i stanowią istotny procent sprzedaży ogółu napojów funkcjonalnych. Producent Arctica+ jest przekonany, że ich kariera nad Wisłą dopiero się rozpoczyna.

Wprowadzenie napoju funkcjonalnego Arctic+ jest kolejnym krokiem, po rebrandingu wód mineralnych, na drodze odświeżania wizerunku marki mającej długie tradycje na polskim rynku. Wprowadzone smaki i właściwości funkcjonalne są pierwszymi z serii, jakie w najbliższym czasie Hoop Polska chce zaoferować swoim konsumentom. Wszystkie trzy wprowadzone warianty są dostępne w formacie 0,75 l, w nowym poświęconym subbrandowi opakowaniu.

Oferta skierowana jest do osób osób aktywnych, które dbają o kondycję fizyczną i zdrowie. Dodatkowo od początku lipca Hoop Polska przypomina swoim konsumentom o naturalnej wodzie mineralnej Arctic i jej smakowych wariantach za sprawą kampanii sponsorskiej realizowanej w telewizji TVN.
Billboard sponsorski odwołujący się do mody na zdrowy i aktywny tryb życia jest emitowany w soboty i niedziele podczas programu “Dzień dobry wakacje”, a dodatkowo od 1 lipca do 30 sierpnia codziennie, przed i po głównym wydaniu wieczornego serwisu sportowego “Faktów”.

Za kreację billboardu sponsorskiego odpowiadała agencja Hand Made, a zakup mediów koordynował dom mediowy Havas Media.