M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Marcin Mroczek deputy creative directorem w Ogilvy & Mather

Katarzyna Kacprzak | 8 lipca 2015, 06:00

Nowe osoby i awanse w dziale kreacji agencji.

od lewej: Marcin Mroczek, Andrzej Błachut
od lewej: Marcin Mroczek, Andrzej Błachut
Do działu kreacji agencji Ogilvy & Mather dołączyły trzy nowe osoby – Marcin Mroczek, Andrzej Błachut i Marcin Bondar, który powrócił do agencji. Z kolei Marcin Pucyk i Kamil Kotarba otrzymali awanse.

Andrzej Błachut i Marcin Mroczek od lat tworzą team kreatywny, który do tej pory zrealizował kampanie dla takich marek jak Simplus, Heyah czy 7 Days. Andrzej Błachut objął stanowisko senior art directora. Marcin Mroczek, który będzie wspierał Macieja Maraska w zarządzaniu działem kreacji, zajął stanowisko deputy creative directora. O ich przejściu informowalismy w MMP24 16 czerwca br.

Marcin Bondar poza Ogilvy & Mather doświadczenie zdobywał m.in. w DBB Warszawa, Saatchi & Saatchi i BBDO Warszawa. Współtworzył kampanie m.in. dla Banku Zachodniego WBK. Po trzech latach wraca do O&M, by pracować na stanowisku copywritera wraz z Bartkiem Czoberem, senior art directorem.

Marcin Pucyk i Kamil Kotarba awansowali na stanowiska seniorskie. Pucyk objął stanowisko senior copywritera, a Kamil Kotarba senior art directora.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , ,