Przetargi

Wyjaśnienie: Havas Media nie bierze udziału w przetargu PKP SA

Dom mediowy oświadcza, że nadal pracuje dla przewoźnika.

W związku z informacją opublikowaną we wczorajszym wydaniu MMP24 “PKP Intercity przegląda oferty domów mediowych”, gdzie pisaliśmy m.in. o prawdopodobnym udziale Havas Media w konkursie, otrzymaliśmy wyjaśnienie od Elżbiety Froń, wiceprezes zarządu Havas Media: “Nasza agencja nie podejmuje takich działań. Umowa z ww. klientami wykonywana jest od dnia 12 stycznia 2015 r. i po stronie Havas Media nie zaszły żadne okoliczności grożące utratą ich budżetów. Dotychczasowe kampanie reklamowe zostały zrealizowane bez zastrzeżeń ze strony klientów, a ich ewentualna rezygnacja ze współpracy lub jej faktyczne zaprzestanie może nastąpić wyłącznie z przyczyn, które w żadnym wypadku nie leżą po stronie Havas Media”.