M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Dwie nowe osoby w Grupie 3

Maciej Florek | 8 lipca 2015, 06:00

Agencja zatrudnia szefa strategii i key account managera.

Do agencji reklamowej Grupa 3 dołączyły dwie nowe osoby. W fotelu dyrektora strategicznego zasiadł Szymon Nessel (na zdj. z prawej), a nowym key account managerem został Wojciech Stachoń.

Nowy szef strategii z branżą reklamową związany jest od 15 lat. Dotychczas tworzył strategie dla branży farmaceutycznej, FMCG, motoryzacyjnej oraz nowych technologii. Ostatnio w Independent Media, gdzie odpowiadał za koncepty kreatywne oraz strategie mediowe i komunikacyjne. Pracował dla takich marek, jak: BZ WBK, Tyskie czy Bridgestone. W Grupie 3 Szymon Nessel odpowiada za planowanie efektywnego media miksu oraz wsparcie teamów kreatywnych.

Wojciech Stachoń, nowy key account manager, w reklamie pracuje od blisko 10 lat. Dotychczas współpracował z klientami głównie z branży FMCG, odzieżowej, finansowej i motoryzacyjnej. Do Grupy 3 przeszedł z agencji reklamowej Eskadra, gdzie pracował m.in. dla marek Polkomtel, Miele, Mercedes. W nowej agencji kieruje teamem przetargowym – jest odpowiedzialny za zarządzanie pracą działu, a także opracowywanie strategii sprzedaży.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , ,