M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Virgin Mobile rusza z nową kampanią reklamową

Maciej Burlikowski | 13 lipca 2015, 06:00

Projekt przygotowały Lubię To i Mindshare.

Wirtualny operator komórkowy Virgin Mobile (działa na sieci P4/Play) rozpoczyna nową, internetową kampanię reklamową pod hasłem: ”Daj się rozpieścić”. Operator promuje swój pakiet #Bezlimitu, w ramach którego oferuje nielimitowane rozmowy ze wszystkimi numerami (komórkowymi i stacjonarnymi), nielimitowane SMS-y oraz pakiet 5 GB transmisji danych miesięcznie za 29 zł (5 GB na transmisję zamiast dotychczasowych 2 GB to promocja, obowiązująca do końca sierpnia br.).

Kampania reklamowa, którą przygotowała agencja reklamową Lubię To oraz dom mediowy Mindshare, prowadzona będzie głównie na outdoorze (billboardy w ośmiu największych miastach i ich okolicach) oraz w internecie (głównie reklamy wideo w portalach ogólnotematycznych i lifestyle’owych). Kreacja reklam, odmienna od dotychczasowych, sugeruje, że operator chce poszerzyć grupę docelową (dotychczas swój przekaz adresował głównie do młodzieży).

– Jesteśmy operatorem oferującym usługi prepaid, co nie oznacza, że powinniśmy kierować nasz produkt jedynie do młodszego konsumenta. Wszyscy doceniamy niezależność i lubimy korzystać z najwyższej jakości produktów, w dobrej cenie, niekoniecznie wiążąc się umowami. Ponadto Virgin Mobile to wyjątkowa marka, z którą warto być nie tylko dla samej oferty. Kryje się za nią pewien styl życia oraz sposób komunikacji, skierowany do szerszej grupy odbiorców. Poprzez szereg działań marketingowych, chcemy pokazać, że Virgin Mobile to operator dla wszystkich, ceniących sobie luz, szczerość i przynależność do fajnej społeczności – mówi Grażyna Piotrowska-Oliwa, prezes Virgin Mobile Polska.

Czytaj więcej na temat: , , , , ,