M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Frugo z nową komunikacją i kampanią

Katarzyna Woźniak | 13 lipca 2015, 06:00

Marka z portfolio FoodCare robi "Frugolution".

Wystartowała kampania marki Frugo z portfolio FoodCare. Brand wprowadził szereg unowocześnień w komunikacji – nowe opakowania, a także nową platformę komunikacyjną.

Rozpoczęcie kampanii poprzedziło wejście marki Frugo w nowy segment – wód smakowych (MMP24 z 11 czerwca). Aktualna odsłona kampanii posługuje się hasłem "Follow your colour", które ma symbolizować młodzieżowe zamiłowanie do wyróżniania się i oryginalności. Za lipcowe działania dla marki odpowiadają agencje Grey Group Poland, Shootme, Compass PR i Intermedia.

Marka Frugo odświeżyła również identyfikację wizualną i logotyp. Za rebranding odpowiadała agencja Sieberhead. Kampania ma podkreślać buntowniczy, młodzieżowy charakter marki. To inna komunikacja niż w przypadku prowadzonej dwa lata temu kampanii autorstwa PZL "Owoc kultury" (MMP24 z 16 maja 2013 r.). Aktualna letnia kampania obejmuje cztery spoty. Dwa 15-sekundowe dla Frugo klasycznego i Frugo Juicy Water oraz dwa spoty 8-sekundowe – billboardy sponsorskie dla tych produktów.
W lipcu i w sierpniu zaplanowano ponad 19 tys. emisji w TV oraz internecie.

Spoty 15-sekundowe oraz billboardy sponsorskie 8-sekundowe emitowane będą do końca lipca w stacjach: MTV, Viva, 4fun TV, Eska TV, TVN Mix Young, Polsat.

Duża część kampanii będzie prowadzona w Internecie głównie za pośrednictwem Facebook i Youtube oraz serwisów jak np. demotywatory.pl, kwejk.pl, player.pl itp. W telewizji spoty będą emitowane do połowy sierpnia.

Kreacją reklam zajęła się agencja Grey Group Poland wspólnie z działem marketingu FoodCare, spoty wyprodukowało studio Shootme. Za działania w social media odpowiada agencja 365 PR, a za planowanie i zakup mediów - FoodCare i dom mediowy Intermedia.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , ,