M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

CzArt organizuje dla Ceneo nadmorski roadtour

Katarzyna Woźniak | 17 lipca 2015, 06:00

W czterech nadmorskich miejscowościach marka zorganizuje atrakcje dla plażowiczów.

Plaże w czterech nadmorskich miejscowościach – we Władysławowie, w Kołobrzegu, Świnoujściu i Dąbkach – zmieniają się tego lata w wakacyjne strefy konkursów. Głównym organizatorem jest serwis zakupowy Ceneo.pl, który poprzez cykl eventów promuje swoją najnowszą aplikację mobilną. Zapewnia, że dzięki narzędziu można zrobić zakupy nawet na leżaku nad Bałtykiem. Aby wejść w strefę Ceneoplaży, wystarczy pokazać zainstalowaną w smartfonie aplikację Ceneo.
Do 2 sierpnia na wczasowiczów czekają zajęcia fitness, zumby i tańca nad brzegiem morza, tor skimboardowy, symulatory surfingu, konsole do gier oraz celebryci odwiedzający wygodne strefy relaksu.
Na miejscu można również przetestować najnowsze modele urządzeń mobilnych. Na Ceneoplażowiczów czekają elektroniczne nagrody i letnie gadżety. Każdy event trwa pięć dni, za ich organizacje odpowiada agencja CzArt.

Czytaj więcej na temat: ,