Kraj

Skoda napędza Tour de France [wideo]

Marka prowadzi działania wizerunkowe.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FsVBwd-9HuUE%22%7D
Skoda prowadzi kampanię reklamową, w której podkreśla 120-lecie swojego istnienia. Marka, która rozpoczęła działalność od stworzenia roweru, w najnowszej kampanii akcentuje również fakt bycia sponsorem głównym Tour de France 2015. Działania reklamowe prowadzone są w telewizji, prasie oraz serwisach VoD. Za ich adaptację odpowiada agencja Opcom. Oryginalny pomysł, kreacja i strategia została stworzona przez Fallon Prague.

Media dla Skody planuje i kupuje dom mediowy MediaCom Warszawa.