M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Multikino wykorzystuje aplikację Qpony oraz beacony

Tomasz Wygnański | 23 lipca 2015, 06:00

Operator sieci kin testuje nowe rozwiązania mobile.

Multikino wykorzystuje nowe rozwiązania mobile – aplikację Qpony oraz beacony. W aplikacji Qpony (ponad pół miliona użytkowników w Polsce) został umieszczony dodatkowy folder, w którym użytkownicy z 11 miast mogą znaleźć zniżki na bilety do kin sieci oraz promocje obejmujące ofertę barową.

Aplikacja Qpony informuje konsumentów o akcji na podstawie lokalizacji GPS. Notyfikacje wysyłane do użytkowników pozwalają mieszkańcom miast objętych akcją zapoznać się z ofertą Multikina. Nowym rozwiązaniem jest wykorzystanie beaconów do komunikowania najbardziej atrakcyjnych zniżek. W dwóch najpopularniejszych kompleksach kinowych – Multikinie w Złotych Tarasach w Warszawie oraz Multikinie w Starym Browarze w Poznaniu – rozmieszczono nadajniki BLE (Bluetooth Low Energy), które zachęcać mają klientów centrów do skorzystania z przygotowanych dla nich rabatów. Beacony dadzą też w przyszłości możliwość realizacji kampanii dla klientów zewnętrznych, uzupełniając standardowe nośniki będące w ofercie Multikina.  

Czytaj więcej na temat: