Kraj

Shake Hands stworzyła blog dla marki Tikkurila

Start projektu został poprzedzony badaniem.

Agencja Shake Hands, w ramach realizowanej strategii obecności w mediach społecznościowych, poszerza zakres działań contentmarketingowych dla marki Tikkurila. Agencja przygotowała blog www.tikkurilapotegakolorow.pl, na którym konsumenci mogą znaleźć eksperckie materiały, dotyczące różnorodnych zagadnień związanych z malowaniem. Celem bloga jest edukacja i inspirowanie konsumentów oraz pokazanie, że wnętrzarskie metamorfozy nie muszą być kosztowne ani skomplikowane.

Start bloga poprzedzony został badaniem polskiego internetu pod kątem najczęściej pojawiających się w sieci wątków dotyczących malowania i farb. Treści publikowane na blogu oparte będą m.in. na wnioskach z badania, dzięki czemu odpowiadać będą na nurtujące internautów pytania z zakresu malowania.

Treści bloga wzbogacone zostały filmami z udziałem eksperta marki. Cykl nosi nazwę “Inspiracje Tikkurila” i zawiera zarówno ciekawe pomysły inspiracyjne, jak i wyczerpującą instrukcję ich wykonania. Za produkcję filmów również odpowiada agencja.