Zagranica

Microsoft wybiega w przyszłość

Po rozstaniu z agencją Razorfish firma pokazuje pierwszą kampanię zrealizowaną we współpracy z IPG i Dentsu.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FGu6vmNz-PhE%22%7D
Microsoft wystartował w USA  z nową kampanią swojego systemu operacyjnego Windows 10. To pierwsza realizacja od momentu, w którym z Windows pożegnał się z Razorfish, a marketer rozpoczął współpracę z Interpublic Group i Dentsu. Po raz pierwszy od lat w kampanii nie pojawiają się szczegóły dotyczące wyższości systemu operacyjnego nad innymi dostępnymi na rynku systemami. Marketer stawia na komunikat o przyszłości i wygodzie.
Za zakup mediów na potrzeby działań w telewizji i internecie odpowiada EMT. W tle słyszymy piosenkę “Tell the Worls” Erica Hutchinsona. Za postprodukcję odpowiada Method LA. 

(AgencySpy)