Kraj

Gryzzale z interaktywnym launchem

Na stronie internetowej marki kabanosów dla dzieci tarczyńskiego pojawiły się pierwsze interaktywne gry.

Jak informowaliśmy w serwisie MMP24 z 15 lipca, firma Tarczyński SA wprowadza na rynek nowa markę kabanosów dla dzieci – Gryzzale. Launch produktu będzie wsparty działaniami marketingowymi, za których koncepcję, strategię i kreację odpowiada OS3. 

Pierwszym etapem działań jest kompleksowe przygotowanie i wdrożenie serwisu www.gryzzale.pl. Strona została podzielona na trzy główne działy. Sekcja “Gryzzale” prezentuje produkty marki. Sekcja bohaterowie poświęcona została trzem przyjaciołom o imionach Mocu, Lool i Mega. Ostatnia sekcja to strefa rozrywki “Rozzgryzaj zagadki”. W formie gry przygotowane zostały zagadki powiązane tematycznie z cechami bohaterów Gryzzali. Pytania dostępne na stronie można losować dzięki specjalnie zaprojektowanemu modułowi pozwalającemu zaznaczać łamigłówki wszystkich bohaterów, jednego z nich lub losowo wybrać pojedyncze pytanie. Celem strony jest maksymalizacja interakcji z użytkownikami poprzez dostarczanie rozrywki połączonej ze zdobywaniem wiedzy z różnych dziedzin.

OS3 opracowała koncepcję kreatywną, architekturę informacji, mechanizmy oraz zajęła się pracami programistycznymi strony produktowo-wizerunkowej marki Gryzzale. Serwis przygotowany jest
w pełnej technologii RWD dostosowanej do wersji desktop oraz tabletów.