M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Warka Radler liderem segmentu

Pawel Wrabec | 24 lipca 2015, 06:00

Marka zdobyła już ponad połowę udziału w swoim segmencie ilościowo.

Sprzedaż Warki Radler w 2014 r. przewyższyła sprzedaż wszystkich pozostałych radlerów łącznie – informuje Magdalena Brzezińska z biura prasowego Grupy Żywiec, powołując się na dane Nielsena.

Do niedawna Warka Radler była dostępna w trzech wariantach (cytrynowy i jabłkowy oraz bezalkoholowy 0,0 proc.). W tym roku Grupa Żywiec wprowadziła na rynek kolejny wariant Warki Radler – Czarna porzeczka z limonką.

Nowy wariant dostępny jest w tych samych opakowaniach co cytrynowy i jabłkowy oraz bezalkoholowy, tj. w butelce zwrotnej 500 ml, puszce 500 ml i czteropaku puszek 500 ml.

W sezonie 2015 r. Warka Radler wspierana jest komunikacyjnie kampanią ATL, działaniami w internecie oraz PR. Przewidziane są też akcje samplingowe oraz specjalne zestawy materiałów do punktów sprzedaży.

Czytaj więcej na temat: , , ,