Zagranica

Przetarg na promocję nowej marki wody Danone Waters czeka na rozstrzygnięcie

Danone Waters, francuska firma mająca w swym portfolio marki Evian i Volvic, zamierza wprowadzić na rynek w Wielkiej Brytanii nową...

Danone Waters, francuska firma mająca w swym portfolio marki Evian i Volvic, zamierza wprowadzić na rynek w Wielkiej Brytanii nową markę wody. Wśród agencji, które wzięły udział w przetargu na usługi PR dla nowej marki, faworytem jest Biss Lancaster. Obecnie prace nad nowym produktem są na etapie rozwoju, nieznana jest jeszcze nawet nazwa marki. Zarówno agencja Biss Lancaster, jak i Danone Waters odmawiają udzielania jakichkolwiek komentarzy co do produktu i strategii PR. Nowa marka będzie najprawdopodobniej wprowadzona jako woda butelkowana, ale istnieje również możliwość, że zasili linię produktów nabiałowych produkowanych przez Danone Dairy. Rozwojem nowej marki kieruje w Danone Waters Caroline Le Guennec. Na rozstrzygnięcie czeka również przetarg na usługi PR dla innej marki Danone – Volvic, której brand managerem jest Carolinne Chant. Ona także nie zdradza szczegółów dotyczących promocji swych produktów. Współpraca z agencją Staniforth promującą Volvic w Wielkiej Brytanii została rozwiązana dwa lata temu. W przetarg dla nowej marki nie jest zaangażowana ani agencja Cohn & Woolf pracująca w Wielkiej Brytanii dla Danone Dairy, ani Cake, nadal promująca markę Evian. (“BrandRepublic”)