M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Anna Roman-Pluta strategy directorem w Change

Tomasz Wygnański | 27 lipca 2015, 06:00

Wcześniej pracowała w Havas Worldwide.

Anna Roman-Pluta, obecnie associate strategic director w Havas Worldwide, dołączy wkrótce do zespołu agencji Change jako strategy director. Jej zadaniem będzie rozwijanie kompetencji w zakresie zintegrowanego planowania strategicznego.

– Obecnie angażujemy się mocno w projekty z obszaru e-commerce, performance marketingu czy tworzenia aplikacji mobilnych. Potrzebujemy stratega, który potrafi wykorzystać doświadczenie zdobyte w klasycznym strategic planningu w pracy z zespołem o tak zdywersyfikowanych kompetencjach – mówi Wojciech Putrzyński, CEO Change.

Anna Roman-Pluta z branżą reklamową związana jest od dziewięciu lat, od początku jako strateg. Wcześniej przez kilka lat zdobywała doświadczenie w badaniach konsumenckich. W agencjach Havas Worldwide (wcześniej Euro RSCG Warsaw), TBWA i Publicis pracowała m.in dla: Link4, Reckitt Benckiser, Nivea, Garnier, Polpharma, GSK, Renault, TP SA, Bank Pekao czy Orange.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , ,