Kraj

Eska i Bakoma razem w lecie

Za organizację wakacyjnej zabawy "Twist&Fly" odpowiadają Universal McCann, Mediabrands Studios oraz Radio Eska.

Eska i Bakoma razem w lecie
Wystartowały promocyjne działania letnie dla jogurtu Bakoma z linii “Twist & Fly”. Ruszył także acebookowy konkurs marki Bakoma i Radio Eska – Twist&Fly. W ramach konkursu każdy uczestnik może zaprosić do zabawy swoich znajomych i wygrać jedną z dwuosobowych wycieczek do Grecji, Bułgarii, Turcji lub na Majorkę.
“Twist & Fly” to wakacyjny konkurs pokazujący zabawne podejście do Polaków spędzających urlop w popularnych, letnich destynacjach. Pomysł na akcję zrodził się z obserwacji dwóch istotnych trendów w komunikacji:
strategii content marketingu i zauważalnej w nim coraz większej popularności treści przekazywanych w formie video, wokół których gromadzą się młodzi konsumenci. Zabawne filmiki są atrakcyjne dla internautów i pobudzają ich do działania. Młody konsument chce dołączać do akcji, lajkować i dzielić się informacją o niej wśród znajomych. Kampania ma wpisywać się w młody trend komunikacyjny “living in the moment” – równoznacznego ze świadomością młodych ludzi, zaczynających doceniać i celebrować ważne momenty, jednocześnie żyjąc chwilą. W konkursie uczestnicy wygrywają tydzień daleko stąd, ale konkretną destynację poznają dopiero na chwilę przed odlotem. To do nich należy decyzja, czy wybiorą się w podróż w nieznane.
Aby wziąć w nim udział i mieć szansę na wygranie nagród w postaci wyjazdów na Majorkę, do Grecji, Bułgarii oraz Turcji, należy skorzystać z aplikacji konkursowej dostępnej w fanpage’u radia Eska.
W ramach akcji “Twist & Fly” jej twórcy zachęcają do udziału w zabawie, która pokazuje siłę rozrywki oraz posiadania dystansu do siebie i znajomych. Działania adresowane są do ludzi w wieku 19 -29 lat,. Głównym partnerem strategicznym działań jest Grupa Radiowa Time (Eska), dlatego spoty i inne formy komunikacji konkursu będzie można zobaczyć w Eska TV, eska.pl, EskaGo oraz na kanałach social media Twista i Eski.
Dom mediowy UM (Universal McCann) oraz Radio Eska odpowiadają za kreację działań oraz ich przebieg w mediach. Działaniami branded content i opracowaniem niestandardowych rozwiązań mediowych zajmuje się Mediabrands Studios, specjalistyczna komórka contentowa grupy IPG Mediabrands.