Kraj

Desperados Nocturno rusza z akcją samplingową

Działania dla marki realizuje firma Cursor.

Desperados Nocturno rusza z akcją samplingową
Cursor, podmiot specjalizujący się w usługach z obszaru field marketingu i e-logistyki, odpowiada za organizację akcji samplingowej dla nowego wariantu marki Desperados – Desperados Nocturno. Działania prowadzone są na terenie detalicznych punktów sprzedaży w kanale nowoczesnym i tradycyjnym.
W promowaniu piwa Desperados Nocturno w sklepach na terenie 30 miast Polski weźmie udział 200 samplerów Cursora.
Cursor pozyskał klienta w wyniku wygranego przetargu. W ramach projektu spółka opracowała koncepcję działań, odpowiada także za harmonogram samplingów oraz zatrudnienie i przeszkolenie zespołów realizujących akcję. W gestii Cursora znalazła się również produkcja i logistyka materiałów promocyjnych, m.in. standów.  
W ramach prowadzonego w kanale detalicznym samplingu Desperados Nocturno zostanie rozdanych 160 tys. puszek o pojemności 330 ml nowego wariantu smakowego.

Projekt jest realizowany przez Cursor od 15 lipca, jego zakończenie planowane jest na koniec sierpnia 2015. W akcji weźmie udział ponad 200 samplerów, supervisorzy oraz zespół techniczny.
Desperados Nocturno to trzeci wariant marki obok Desperados i Desperados Red.