M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

BBDO zabiera M&M'sy do łóżka

( red. ) | 29 lipca 2015, 06:00

W USA startują kolejne działania dla marki - inspirowane tasiemcami komediowymi.

BBDO New York zaprezentowało nowy spot promujący markę z portfolio Marsa - M&M's. Tym razem główni bohaterowie (oprócz Żółtego i Czerwonego) to para małżonków. Mężczyzna przyłapuje żonę na gorącym uczynku: kiedy ta, leżąc w łóżku, dzieli je z M&M'sami. I robi wszystko, żeby obydwa zostawić dla siebie, niekoniecznie się nimi dzielić z mężem. Red, mąż Liz, ma do niej pretensje: ustalili, że będą się dzielić M&M'sami.

Nowy spot ma się wpisywać w strategię komunikacyjną, która miała opierać się na koncepcji serialu komediowego - tak popularnego w Stanach.

(Agency Spy)