M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Marmite z hippisowską kampanią

( red. ) | 29 lipca 2015, 06:00

W USA wystartowały działania promocyjne marki utrzymane w duchu hippie i boho, inspirowane Woodstockiem.

Jak informowalismy w serwisie MMP24 z 20 maja 2015 r., marka Marmite z portfolio Unilevera przygotowała na lato intensywną kampanię inspirowaną trendami hippisowskimi.
W związku z kampanią Unilever wprowadził również na rynek limitowaną serię Marmite z mniejszą zawartością tłuszczu. Będzie dostępna w sprzedaży do końca lata.

Za kreację i realizację kampanii odpowiada Adam & Eve/DDB. Działania obejmują internet oraz outdoor. Główny koncept kreatywny to przeciwstawienie haseł miłości i nienawiści. Film animowany zrealizowany z przymrużeniem oka dostępny jest w Facebooku marki i w jej kanale YouTube.

Za zakup mediów odpowiada Mindhare. Na potrzeby akcji marka uruchomi również specjalne punkty, w których ludzie będą mogli się napić kawy i spróbować produktów z Marmite. Celem jest zachęcenie do rozmowy, zawieranie nowych znajomości w myśl pierwszego hasła festiwalu z 1967 r.

(Campaign)