Kraj

Leon rozpoczyna obchody 10. urodzin

Marka z portfolio Horteksu świętuje urodziny i wprowadza na rynek nowy format.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fxde0eP-lR6M%22%7D
Marka napojów dla dzieci Leon z portfolio Horteksu startuje z kampanią urodzinową. W tym roku Leon kończy 10 lat (MMP24 z 25 czerwca 2015).
Kampania telewizyjna prezentuje napoje owocowe z funkcjonalnymi recepturami w kartonikach z zakrętką. Kampanii towarzyszy konkurs dla najmłodszych konsumentów z okazji 10-lecia marki. W ramach konkursu organizator zaprasza do składania życzeń dla tytułowego bohatera – lwa Leona. Każdy biorący w nim udział otrzyma gadżet w formie elektronicznej, a autorzy 100 najlepszych prac dostaną hulajnogi Razor.
Konkurs trwa od 27.07 do 23.08.2015.

Nowy Hortex Leon to sześć smaków w trzech funkcjonalnych formułach: mocne kości – wapń i witamina D (smaki: jabłko, brzoskwinia i pomarańcza oraz jabłko, truskawki i jagody), rozwój – żelazo i witamina C (smaki: jabłko, truskawki i wiśnie oraz jabłka, mango i gruszki) oraz odporność – witamina C (smaki: jabłka, banany i cytryny z miodem oraz jabłka, maliny i cytryny z miodem). Opakowanie w formie zakręcanego kartonika ma sprawdzić się w dziecięcych plecakach.

Kampania promująca nowe produkty nawiązuje do baśniowego świata Wyspy Leona i dobrej zabawy w gronie przyjaciół. Spot reklamowy, który emitowany jest na kanałach dziecięcych, przygotowała agencja Lightcraft. Za zakup mediów odpowiada OMD.