M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Super-Pharm dokonuje ojcowskiej transformacji

( red. ) | 30 lipca 2015, 06:00

Izraelski oddział Saatchi & Saatchi z kampanią promującą maszynki do golenia.

Izraelski oddział agencji Saatchi & Saatchi przygotował kampanię promującą markę własną golarek sieci Super-Pharm. Głównym bohaterem 3-minutowego spotu jest 44-letni Mook, który po 14 latach zdecydował się zgolić brodę. Film ukazuje reakcje żony, dzieci i najbliższych, którzy w pierwszym odruchu nie poznają bohatera. Mężczyzna mówi, że pożegnanie z brodą nie przyszło mu łatwo, ale dzięki temu pokazał swoją prawdziwą twarz, a na skórze może poczuć powietrze i słońce.
W ciągu tygodnia film w kanale YouTube obejrzało 430 tys. użytkowników. Za postprodukcję odpowiada agencja Broadcast.

(Agency Spy)