Zagranica

Clarks zapowiada niezwykły powrót do szkoły

Na Wyspach wystartowała telewizyjna kampania autorstwa BBH London.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F77VCz2bIC2k%22%7D
Na Wyspach wystartowała kampania promująca jesienną kolekcję butów marki Clarks. Kampania ma charakter “back to school” i promuje kolekcję butów dla dzieci i młodzieży.

Kampania w warstwie technicznej łączy animację z obrazem realnych aktorów. Głównym hasłem jest “Prepare for Awesome”, a działania składają się z kilku filmów, w których buty mówią ludzkim głosem. 

(Agency Spy)