Zagranica

Virgin Media w nowej kampanii wykorzystuje zwierzęce wcielenia charakterów

W nowej kampanii fani sportu porównani są do zwierząt.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fzfqon2b4xDo%22%7D
Na Wyspach wystartowała najwnowsza kampania Virgin Media. Jej bohaterami są fani i kibice sportu, którzy przeżywają emocje w domowym zaciszu, przed telewizorem, ale w towarzystwie przyjaciół i znajomych. Virgin Media promuje w ten sposób nową ofertę zbliżającego się sezonu sportowego.
Za kreację kampanii odpowiada BBH London.
W reklamowym bestiarium widzimy wyjące wilki, pawia, łosie, a nawet strusia.
Kampania ma informować, że Virgin Media w nadchodzącym sezonie sportowym ma prawo do emisji tych meczów co Sky Sports i BT Sport. Działania będą miały odsłony w telewizji, na outdoorze, w social mediach, a także w prasie drukowanej i w obszarze mobile. Manning Gottlieb OMD kupuje media na potrzeby kampanii. 

(Campaign)