M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Virgin Media w nowej kampanii wykorzystuje zwierzęce wcielenia charakterów

( red. ) | 3 sierpnia 2015, 06:00

W nowej kampanii fani sportu porównani są do zwierząt.

Na Wyspach wystartowała najwnowsza kampania Virgin Media. Jej bohaterami są fani i kibice sportu, którzy przeżywają emocje w domowym zaciszu, przed telewizorem, ale w towarzystwie przyjaciół i znajomych. Virgin Media promuje w ten sposób nową ofertę zbliżającego się sezonu sportowego.
Za kreację kampanii odpowiada BBH London.
W reklamowym bestiarium widzimy wyjące wilki, pawia, łosie, a nawet strusia.
Kampania ma informować, że Virgin Media w nadchodzącym sezonie sportowym ma prawo do emisji tych meczów co Sky Sports i BT Sport. Działania będą miały odsłony w telewizji, na outdoorze, w social mediach, a także w prasie drukowanej i w obszarze mobile. Manning Gottlieb OMD kupuje media na potrzeby kampanii. 

(Campaign)

Czytaj więcej na temat: , , , ,