Kraj

Allegro wykorzystuje w kampanii nowy format telewizyjny

Fab Facts jako kapsuła z ciekawostką i billboardem została przygotowana we współpracy z Discovery.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FZGG1ABmld0s%22%7D
Allegro rozpoczęło kampanię, w której użyte zostały trzy wersje nietypowego spotu Fab Facts. Jest to tzw. kapsuła z ciekawostką i billboardem partnera emitowana jako jedyna w bloku tuż przed programem. 10-sekundowy spot został przygotowany we współpracy z Discovery.  
W kampanii wykorzystane są inne formaty niestandardowe, czyli smarty (ciekawostka w charakterze programów Discovery ze wskazaniem sponsorskim) i winieta (60-sek. emitowana jako jedyna w bloku reklamowym), która powstała w wyniku współpracy z Viacom International Media Networks oraz z Letemknow Sequence. Kampania emitowana jest w największych stacjach telewizyjnych i stacjach tematycznych, a także w digitalu, w tym na urządzeniach mobilnych.
Za pośrednictwem tej kampanii Allegro komunikuje, że z serwisu można korzystać za pomocą wszystkich urządzeń, o każdej porze dnia i w każdym miejscu. Za zaplanowanie i zakup mediów oraz przebieg kampanii odpowiada dom mediowy Universal McCann.