Kraj

Kujawski ponownie wspiera pszczoły

W ramach 5. edycji kampanii "Z Kujawskim pomagamy pszczołom" marka ZT Kruszwica zaprasza do współpracy Zapylaczy - nowych bohaterów akcji.

Kujawski ponownie wspiera pszczoły
Marka Kujawski z portfolio ZT Kruszwica po raz 5. organizuje akcję “Z Kujawskim pomagamy pszczołom”. Tym razem podjęła pracę z Zapylaczami – Gosia, Maciej i Antek to bohaterowie akcji, którzy wcielili się w rolę pszczół, by uświadomić Polakom, jak ważną pracę wykonują na co dzień owady. Kujawskich Zapylaczy będzie można spotkać 8 sierpnia w wybranych lokalizacjach podczas Wielkiego Dnia Pszczół. Tego dnia w placówkach przyrodniczych w całej Polsce każdy będzie mógł poznać tajniki świata pszczołowatych.

Zmagania bohaterów kampanii można obejrzeć w serii filmików w profilu facebookowym “Z Kujawskim pomagamy pszczołom. Jak zapewnia biuro prasowe kampanii, filmy z Kujawskimi Zapylaczami obejrzało już w sumie ponad 700 tys. osób i ta liczba cały czas rośnie. 

To kolejna nietypowa akcja ZT Kruszwica SA, organizatora programu “Z Kujawskim pomagamy pszczołom”. W ramach poprzednich edycji były to – wideo relacja nadawana prosto z ula oraz taniec życia – muzyka i choreografia inspirowana ruchami pszczołowatych. Teledysk i filmy z nauką kroków obejrzało ponad milion osób, a w zajęciach i maratonach zumby z nauką tańca życia udział wzięło ponad 300 tys. osób.
Do obchodów tego święta przyłączyło się ponad 50 placówek przyrodniczych z całego kraju – ogrody botaniczne, parki narodowe i krajobrazowe. Główne obchody odbywają się w pięciu lokalizacjach: Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie (Warszawa), w Ogrodzie Zoobotanicznym w Toruniu, w Śląskim Ogrodzie Botanicznym w Mikołowie,
Ogrodzie Botanicznym Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu, Ogrodzie Botanicznym w Łodzi.

Za stworzenie idei kreatywnej, strategię komunikacji akcji Kujawscy Zapylacze, planowanie i zakup mediów oraz realizację działań odpowiada Starcom MediaVest Group we współpracy z ZT Kruszwica SA i agencją PR Garden of Words.