Kraj

The Digitals i EMLab dla Hyundai Motor Poland

Agencje prowadzą komunikację sponsoringową marki Hyundai - Oficjalnego Partnera Tour de Pologne.

The Digitals i EMLab dla Hyundai Motor Poland
W związku z rozpoczęciem wyścigu Tour de Pologne Hyundai rozpoczął intensywne działania reklamowe. W ramach kompleksowej kampanii aktywności z zakresu digital i event marketingu realizują agencje The Digitals i EMLab.

The Digitals odpowiada za przeprowadzenie akcji #nakręcamyTdP w mediach społecznościowych. Działania te obejmują szereg aktywności, m.in. obsługę kanałów Hyundai w Twitterze, Facebooku i Instagramie wraz z relacją na żywo z wyścigu i publikacją materiałów niedostępnych w innych kanałach komunikacji. Fani kolarstwa zachęcani są do kibicowania dzięki konkursom w social mediach, w których do wygrania są gadżety Hyundaia z limitowanej serii. Do akcji zaangażowane zostały też wszystkie salony Hyundaia w Polsce. W tym celu uruchomiona została specjalna aplikacja umożliwiająca użytkownikom zapisanie się na jazdę próbną nowym Tucsonem. Każdy uczestnik jazdy próbnej bierze udział w konkursie, w którym do wygrania są rowery kolarskie z limitowanej edycji, zaprojektowanej specjalnie z okazji wyścigu.

Z kolei agencja EMLab przygotowała koncepcję kreatywną i odpowiada za produkcję związaną z obecnością marki Hyundai w czasie imprezy. Do zadań agencji należał branding floty samochodów i jej oficjalne przekazanie organizatorowi wyścigu. W czasie poszczególnych etapów Tour de Pologne fani kolarstwa zapraszani są do stref kibica Hyundaia, gdzie mogą poznać najnowsze modele marki, a także wziąć udział w konkursach z nagrodami, m.in. sprawdzając swoją kondycję na kolarskich symulatorach i uwieczniając swoje zmagania za pomocą specjalnej aplikacji. W czasie każdego etapu wyścigu zawodników poprzedza kolumna reklamowa, tworzona przez samochody Hyundai, z której rozdawane są gadżety do kibicowania. Zwieńczeniem działań będzie oficjalne przekazanie nagrody głównej dla zwycięzcy Tour de Pologne – nowego Hyundaia Tuscon.