Kraj

Wysokie Obcasy multimedialnie się dopasowują

Medium Agory proponuje od sierpnia nowy pakiet reklamowy.

Wysokie Obcasy multimedialnie się dopasowują
Od sierpnia br. z oferty nowego pakietu Wysokie Obcasy mogą skorzystać klienci działu sprzedaży marek prasowych Agory i dotrzeć ze swoimi przekazami reklamowymi do atrakcyjnej grupy czytelniczek: dobrze wykształconych, aktywnych zawodowo i zainteresowanych wieloma tematami – poinformowało biuro prasowe Agory.
Klienci korzystający z pakietu mogą w korzystnej cenie wykupić: całostronicową reklamę w wydaniu papierowym “Wysokich Obcasów” i w aplikacji mobilnej tygodnika, a także reklamy w dużych formatach atrakcyjnie wyeksponowane na Wysokieobcasy.pl.
Pakiet Wysokie Obcasy ma zapewniać dotarcie do szerokiej grupy odbiorców: ponad 1 mln czytelników (*Polskie Badania Czytelnictwa, realizacja MillwardBrown, VII 2014 – VI 2015, wskaźnik CCS, N = 29 342) sięga po papierowe wydanie “Wysokich Obcasów”, sobotniego tygodnika “Gazety Wyborczej”. Internauci odwiedzający serwis Wysokieobcasy.pl miesięcznie wykonują ponad 2,7 mln odsłon (Megapanel PBI/Gemius, V 2015, odsłony ogółem), a aplikacja “Wysokich Obcasów” odnotowuje średnio 1100 pobrań na wydanie (dane wydawcy, suma pobrań z App Store i Google Play, średnia liczba pobrań na wydanie, I-VI 2015. Opracowanie danych przez Agora SA).

“Wysokie Obcasy”, ukazujące się z sobotnią “Gazetą Wyborczą”, obchodzą w tym roku 16. urodziny. Z okazji jubileuszu i w odpowiedzi na potrzeby czytelniczek tygodnik zmienił w kwietniu br. szatę graficzną i format, a do redakcji dołączyły nowe felietonistki, m.in. Dorota Wellman i Joanna Sokolińska.
Od maja br. w nowej formule działa też serwis “Wysokich Obcasów” .
W wersji cyfrowej “Wysokie Obcasy” są dostępne w aplikacjach mobilnych na urządzenia z systemem iOS i Android. Więcej – https://aplikacje.wyborcza.pl/wysokieobcasy/.