Kraj

Nowa kampania Publicis dla marki Olia [wideo]

Do udziału w kampanii zaproszono polskie konsumentki, użytkowniczki farb Olia, które w ramach trzech spotów prezentują różne benefity produktu.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FqPsGKWUhTQ4%22%7D
Rozpoczyna się kampania zachęcająca Polki do korzystania z Olii, domowej koloryzacji bez amoniaku, oferowanej przez Garnier. Tegoroczne działania, prowadzone pod hasłem: “Już tysiące Polek wybrało Olię”, to kontynuacja kampanii zrealizowanej w ubiegłym roku. Do udziału w kampanii zaproszono polskie konsumentki, użytkowniczki farb Olia, które w ramach trzech spotów prezentują różne zalety produktu.

Przygotowane przez agencję Publicis spoty telewizyjne będą emitowane m.in. w kanałach należących do stacji TVP, Polsat i TVN.  Za planowanie mediów odpowiedzialny jest dom mediowy ZenithOptimedia.